Přeskočit na obsah

Obchodní podmínky a Reklamační řád

1. Úvodní ustanovení a upozornění

1.1 Tyto podmínky platí při nákupu v internetovém obchodě www.mobake.cz, jehož provozovatelem je Mobake EcoProducts s.r.o., se sídlem Nad Medzou 3047/12, 052 01 Spišská Nová Ves, Slovenko, IČO: 52031187, DIČ: 2120872270, IČ DPH: SK2120872270, email: mobake@mobake.sk.

1.2 Obchodní podmínky jsou součástí uzavřené kupní smlouvy mezi prodávajícím na jedné straně a kupujícím na straně druhé. Všechny smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem Slovenské republiky. V případě, že je smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami zákonom č. 40/1964 Z. z., občiansky zákonník, zákonom č. 250/2007 Z. z., o ochrane spotrebiteľa, zákonom č. 102/2014, o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb, zákonom č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, všechny v platném znění. V případě, že je smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami zákonem zákonom č. 513/1991 Z.z. v platném znění.

2. Osobní údaje a jejich bezpečnost – Tvé údaje jsou v bezpečí!

2.1 Správcem tvých osobních údajů je Mobake EcoProducts s.r.o., Nad Medzou 3047/12, 052 01 Spišská Nová Ves, Slovenko, IČO: 52031187, DIČ: 2120872270 (dále jen „provozovatel“). Zpracovává tebou poskytnuté osobní údaje, v souladu s ustanoveními Zákona č.122/2013 Z. z. o ochraně osobních údajů a o změně a doplnění některých zákonů ve znění zákona č. 84/2014 Z. z. v aktuálním a platném znění (dále jen „Zákon“). Provozuje webovou stránku www.mobake.cz. Tvé osobní údaje zpracováváme jako správce, tzn. určujeme, jak budou zpracovány, za jakým účelem a na jak dlouho. Případně vybíráme další zpracovatele, kteří nám s jejich zpracováním budou pomáhat.

2.2 Osobní údaje (jméno, adresa, email, telefonní číslo), které zákazník zadá při objednávce zboží, slouží pouze pro účely identifikace a při komunikaci k zajištění bezproblémového odeslání zboží z internetového obchodu www.mobake.cz. Tyto osobní údaje jsou nezbytné k tomu, abychom se zákazníkem mohli uzavřít smlouvu. V případě, že nám osobní údaje (jméno, příjmení, adresa dodání atd..) neposkytne, není možné se zákazníkem uzavřít smlouvu. Bezpečnost a ochrana osobních údajů našich zákazníků jsou pro nás důležité, proto tyto údaje nikdy nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Všechny důležité informace o tom jaké osobní údaje zpracováváme, komu mohou být zpřístupněny si přečteš v sekci Ochrana Soukromí .

2.3 Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

3. Přijetí a vyřízení objednávky a kupní smlouva

3.1 Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky s povinností platby). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

3.2 Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem a samotným uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

3.3 Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není momentálně na skladě nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.

3.4 Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit jen před její expedicí nebo do 12 hodin od jejího objednání. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, můžeme po objednateli požadovat náhradu nákladů spojenou s expedicí zboží. V případě, že balík nepřevezmeš a budeš požadovat opětovné doručení může Ti být dodatečně účtována cena dopravy za opakované doručení. O přijetí objednávky jsi automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem, případně tuto informaci zašleme dodatečně. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží na skladě nebo ne. Pokud zboží není na skladě, budeme tě neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

3.5 Storno objednávky. Pokud uděláš storno objednávky do 12 hodín nebo do její expedície, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžeš uskutečnit e-mailem: mobake@mobake.sk, případně provést telefonicky na: +421 952 004 544. Při zrušení objednávky je nutno uvést tvé jméno a číslo objednávky.

4. Druhy dopravy

Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatni reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

4.1 Slovenská pošta

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši do 3,60 € v závislosti na místě dodání a váze balíčku. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsobů dopravy. Reklamace zásilky je možná do 3 dnů od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zjevné při předání!

Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení. V takovém případě není možná z naší strany jakákoli komunikace s dopravcem. Zásilku posílanou doporučeně nebo na dobírku lze sledovat.

Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. odeslání je zákazník informován e-mailem.

4.2 Packeta (Zásilkovna)

Packeta je logistická společnost, která provozuje výdejní místa po celém Slovensku, v Čechách a jiných zemích EU. Mohou se nacházet v různých kamenných prodejnách, kavárnách či obchodních centrech.

Kde se výdejní místa Zásilkovny nacházejí?
Kompletní seznam všech výdejních míst naleznete na tomto odkazu.

Jak to funguje?
V košíku si zvolíš jedno ze stovek výdejních míst a jakmile bude zásilka připravena k výdeji, přijde Ti SMS a e-mail s heslem, na které bude zásilka vydána. Standardně jsou zásilky doručovány druhý den a počkají na výdejním místě 7 dní. Pomocí trasovacího čísla, které obdržíš na e-mail, můžeš sledovat tvou zásilku TU.

Nestihneš si zásilku vyzvednout?
Nevadí, můžeš si prodloužit úložnou dobu zásilky až na 21 dní nebo prozradíš heslo komukoli komu věříš a on vyzvedne zásilku za Tebe.

4.3 Kurýr GLS

GLS Slovakia nabízí balíkové a expresní služby na Slovensku, přičemž středem zájmu je vysoká kvalita. Doručování balíků v rámci Slovenska do 24 hodin od odeslání. Sledování zásilek, extrémně nízká míra poškození a atraktivní poměr výkon/cena doplňuje naše zásilkové služby. Ceny GLS jsou stanoveny dle aktuálních cen společnosti.

4.4 Osobní vyzvednutí

Osobní vyzvednutí je možné na adrese Zimná 44, 052 01 Spišská Nová Ves, obchod Valach od 7:30 do 17:00 hod. V sobotu od 7:30 do 12:00 hod. uložení balíku na výdejné místo budeš telefonicky informován. Při převzetí balíku je třeba uvést heslo: “MOBAKE”. Na výdejním místě nelze platit kartou ani hotovostí. Balíček musí být zaplacen předem.

4.5 Ceny dopravy

Aktuální ceník poštovného pro Slovensko a Česko najdeš v části “Doprava a platba“.

5. Způsoby úhrady

Všechny způsoby úhrady, lze vybrat před výběrem dopravy.

5.1 Platba dopředu – bankovní převod
Při výběru této možnosti obdržíš zálohovou fakturu se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na náš bankovní účet. Převod může trvat 1 až 3 dny.

5.2 Dobírka
Za objednané zboží zaplatíš v hotovosti nebo platební kartou přímo přepravci pro doručení balíku.

5.3 Platba kartou prostřednictvím platební brány GoPay
(Platba kartou, Platba e-bankingom, ApplePay, GooglePay). Schválené a regulované Českou národní bankou.

Bezpečnost: “Při platbě platebními kartami se nemusíš bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi. Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Náš internetový obchod k tvým platebním údajům přístup nemá.

5.4 PayPal
Bezpečná platba pomocí internetové peněženky PayPal. Platba je okamžitě připsána na naši PayPal peněženku (momentálně nedostupné).

6. Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), máš právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to dle požadavku zákazníka – buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, můžeš požadovat přiměřenou slevu z ceny věci (obvykle 5 až 10%) nebo od smlouvy odstoupit.

To neplatí, jestliže si před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jeho převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

7. Právo odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), poskytujeme spotřebiteli právo odstoupit od smlouvy až do 20 dnů od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně (emailem) uvede, že odstupuje od smlouvy vyplněním formuláře pro odstoupení od smlouvy (uvedením čísla objednávky, jména spotřebitele, čísla účtu pro vrácení peněz a zasláním fotografie produktu). Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 20 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím k okolnostem prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 3 dny.

Toto ustanovení nad rámec zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Zákazník v případě využití práva na odstoupení od smlouvy musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno, spotřebováno nebo používáno – zubní kartáčky, bambusové brčka a obdobné spotřební zboží) nebo obal zboží natrvalo poškozen, nemůže být zboží dodavatelem přijato.

Zákazník, který se rozhodne odstoupit od smlouvy, bude nést náklady na vrácení zboží.

Podle § 7 zákona č. 102 z roku 2014 spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:

a) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele

b) poskytnutí služby, pokud její poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby.

Právo na odstoupení od smlouvy také nemají podnikatelské subjekty a také zákazníci, kteří nakupují zboží zjevně pro účely výkonu svého povolání – zákon konkrétně hovoří například o autorizovaných architektech, autorizovaných stavebních inženýrech a advokátech.

8. Vrácení zboží

Jak postupovat při vrácení zboží a jak zásilku připravit?

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém si ji převzal při dodávce. Při komunikaci s eshopem stačí uvést 7-místné číslo objednávky (MBK-23XXXX). Vždy prosím použij balicí papír či karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů.

Neposílej balík na dobírku, balík nebude převzat. Peníze ti budou vráceny na bankovní účet (nezapomeň ho uvést) a to obvykle do 3 až 7 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka snížena o přepravní náklady, které vznikly při zasílání zboží k Tobě (neplatí pro reklamace).

8.1. Nedodání zásilky z důvodu nepřevzetí

Pokud zaslané zboží nepřevezmeš z časových nebo jiných důvodů, tvůj zájem o zboží však přetrvává a zboží se nám vrátí zpět. Mohou ti být účtovány poplatky dopravce spojené s vrácením zásilky + částka dopravy za opětovné zaslání zboží. V tomto případě bude doplatek hrazen prostřednictvím dobírky nebo po dohodě převodem na účet.

9. Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté as náležitými doklady, popisem závady nebo foto-dokumentací, případně označeným místem závady.

9.1. V případě reklamace jako první kontaktuj náš zákaznícký servis, prostřednictvím emailu (mobake@mobake.sk) nebo telefonicky. Připrav si číslo objednávky, popis závady a fotografii vadného produktu nebo poškozené části produktu.

9.2. Po dohodě s naším operátorem zašli výrobek. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Na tvou adresu pošleme kurýrní službu (GLS) nebo balík odneseš do tvé Packety (Zásilkovny). Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém si ji převzal při dodávce. Vždy prosím použij balicí papír či karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému dalšímu znehodnocení zboží.

9.3. Bez předchozí dohody, neposílej tovar na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Ihned po obdržení zboží prozkoumáme závadu a budeme tě bez zbytečného odkladu kontaktovat, maximálně však do 7 pracovních dnů.

9.4. Chybné nebo poškozené zboží bude vyměněno, opraveno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy všechny listiny, které nakupující se zbožím obdržel.

9.5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi, chybnou manipulací nebo živelnými pohromami. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Rovněž se reklamace neuznává, více než 24 hodin po obdržení, u potravin, čajů a doplňků stravy. Zubní kartáčky, bambusové brčka a veškerý spotřební sortiment jsou z hygienických důvodů přijaty k reklamaci jen nepoužité. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky až do výše 30€. O vyřízení reklamace budeš informován e-mailem, SMS nebo telefonicky.

Reklamaci můžeš uplatnit na této adrese:
Mobake EcoProducts s.r.o.
Nad Medzou 3047/12
052 01 Spišská Nová Ves
Slovensko

10. Soubory Cookie

Soubory cookie
S cílem zajistit řádné fungování tohoto webu ukládáme někdy na vašem zařízení malé datové soubory, tzv. cookie. Je to běžná praxe většiny webových stránek.

Co jsou soubory cookie?
Soubor cookie je malý textový soubor, který webová stránka ukládá ve tvém počítači nebo mobilu při jejím prohlížení. Díky tomuto souboru si web na určitou dobu uchovává informace o tvých krocích a preferencích (jako jsou přihlašovací jméno, jazyk, velikost písma, zboží v košíku a jiná nastavení zobrazování), takže je při další návštěvě webu nebo prohlížení jejích jednotlivých stránek nemusíš znovu uvádět.

Jak používáme soubory cookie?
Tyto webové stránky používají soubory cookies k zapamatování si uživatelských nastavení, pro lepší přizpůsobení reklam zájmům návštěvníků a pro nezbytnou funkcionalitu webstránek.

Údaje, které provozovatel takto získá, mohou být dále zpřístupněny uživatelům jako je Google, Facebook nebo Twitter.

Sbírání údajů o chování návštěvníků na webu (účel cílená reklama) je aktivováno na základě odsouhlasení návštěvníkům webu, stisknutím tlačítka “Souhlasím”, které najdeš na spodní části webu v cookie banneru.

Shromážděné cookie soubory jsou zpracovávány hlavně přes službu “Google Analytics”, provozuje společnost Google Inc., so sídlom 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA.

Následně jsou společností Google Inc. shromažďované informace zpracovávané v souladu se Zásadami ochrany soukromí, více info TU.

Vezmi prosím na vědomí, že podle zákona o ochraně osobních údajů máš právo:

  1. Požadovat od nás informaci, jaké osobní informace zpracováváme, jakož i vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, jakož i požadovat přístup k těmto údajům a požadovat jejich doplnění, aktualizaci či opravu.
  2. Žádat vymazání tvých osobních údajů =právo být zapomenut.
  3. V případě pochybností o splnění našich povinností se zpracováváním osobních údajů, máš právo obrátit se na mobake@mobake.sk nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Provozovatel shromažďuje na své webové stránce: www.mobake.cz následující soubory cookie:

TypNázevÚčelDoba zpracovávání
Cookies třetích stranGoogle AnalyticsZískávání statistik, demografické údajePodle nastavení tvého internetového prohlížeče nebo do odstranění informací (např.přes delete cache)
Cookies třetích stranGoogle AdsIdentifikace v rámci reklamní sítě společnosti Google, opětovné cílení reklamy (retargeting)Max. 390 dní
Cookies třetích stranFacebookIdentifikace v rámci reklamní sítě společnosti Facebook, opětovné cílení reklamy (retargeting)180 dní

Jak kontrolovat soubory cookie
Soubory cookie můžeš kontrolovat nebo smazat podle uvážení – podrobnosti viz na stránce aboutcookies.org. Můžeš vymazat všechny soubory cookie uložené ve svém počítači a většinu prohlížečů můžeš nastavit tak, abys jim znemožnil jejich ukládání. V takovém případě však pravděpodobně budeš muset při každé návštěvě webu ručně upravovat některá nastavení a služby a některé funkce nebudou fungovat.

Jak odmítnout používání souborů cookie?
Používání souborů cookie lze nastavit pomocí Tvého internetového prohlížeče. Většina prohlížečů soubory cookie automaticky přijímá již v úvodním nastavení.

***

Děkujeme Ti za čas, který jsi strávil přečtením obchodních podmínek.

Tvůj Tým Mobake

Obchodní podmínky jsou platné od 01.09.2016 do odvolání. V případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu. Poslední doplnění/ aktualizace: 24.1.2022.

Shop roku Mobake