MOBAKE » Obchodní podmínky a reklamační řád

Obchodní podmínky a reklamační řád

1. Úvodní ustanovení a upozornění

1.1 Tyto podmínky platí při nákupu v internetovém obchodě www.mobake.cz, jehož provozovatelem je Mobake EcoProducts sro, se sídlem Nad medzou 3047/12, 052 01 Spišská Nová Ves, Slovenko, IČ: 52031187, DIČ: 2120872270, email: mobake@mobake.sk.

1.2 Obchodní podmínky jsou součástí uzavřené kupní smlouvy mezi prodávajícím na jedné straně a kupujícím na straně druhé. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. V případě, že je smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami zákonem č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, zákonem č. 250/2007 Sb., O ochraně spotřebitele, zákonem č. 102/2014, o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb, zákonem č. 22/2004 CFU o elektronickém obchodě, všechny v platném znění. V případě, že je smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami zákonem č. 513/1991 Sb. v platném znění.

2. Osobní údaje a jejich bezpečnost – Tvoje údaje jsou v bezpečí!

2.1 Správcem tvých osobních údajů je Mobake EcoProducts s.r.o., Nad medzou 3047/12, 052 01 Spišská Nová Ves, IČ: 52031187, DIČ: 2120872270 (dále jen „provozovatel“). Zpracovává tebou poskytnuté osobní údaje, v souladu s ustanoveními Zákona č.122 / 2013 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění zákona č. 84/2014 Sb. v aktuálním a platném znění (dále jen „Zákon“). Provozuje webovou stránku www.mobake.cz. Tvé osobní údaje zpracováváme jako správce, tj. určujeme, jak budou zpracovány, za jakým účelem a na jak dlouho. Případně vybíráme dalších zpracovatelů, kteří nám s jejich zpracováním budou pomáhat.

2.2 Osobní údaje (jméno, adresa, email, telefonní číslo), které zákazník zadá při objednávce zboží, slouží pouze pro účely identifikace a při komunikaci pro zajištění bezproblémového odeslání zboží z internetového obchodu www.mobake.cz. Tyto osobní údaje jsou nezbytné k tomu, abychom se zákazníkem mohli uzavřít smlouvu. V případě, že nám osobní údaje (jméno, příjmení, adresa dodání atd.) neposkytne, není možné se zákazníkem uzavřít smlouvu. Bezpečnost a ochrana osobních údajů našich zákazníků jsou pro nás důležité, proto tyto údaje nikdy nebudou poskytnuty třetím osobám, ani jinak zneužity. Všechny důležité informace o tom, jaké osobní údaje zpracováváme, komu mohou být zpřístupněny si přečteš v sekci Ochrana Soukromí.

2.3 Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

3. Přijetí a vyřízení objednávky a kupní smlouva

3.1 Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky s povinností platby). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

3.2 Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem a samotným uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

3.3 Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není momentálně na skladě nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.

3.4 Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před jejím expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, můžeme po objednateli požadovat náhradu nákladů spojenou s expedicí zboží. O přijetí objednávky jsi automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, který nebyl skladem, popřípadě ti tuto informaci zašleme dodatečně. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem nebo ne. Pokud zboží není na skladě, budeme tě neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

3.5 Storno objednávky
Pokud uděláš storno objednávky do 12 hodin nebo do její expedice, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžeš uskutečnit e-mailem: mobake@mobake.sk, případně provést telefonicky na: +421 951 211 323. Při zrušení objednávky je nutné uvést tvé jméno, e-mail a číslo objednávky.

4. Druhy dopravy veřejnými přepravci

4. Druhy dopravy veřejnými přepravci

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši do 3 € v závislosti na místě dodání a váze balíčku. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy. Reklamace zásilky je možná do 3 dnů od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo patrné při předání!

Cena nezahrnuje žádné další služby, protože je Slovenská pošta nenabízí. Pokud nebude objednávající zastižen, dostane do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení. U těchto zásilek není možná jakákoli komunikace s dopravcem a nemáme žádnou možnost zásilku ovlivňovat. Zásilku odesílanou doporučeně nebo na dobírku je možné sledovat.

Pozor! Pokud je balík viditelně poškozený, nebo pokud je porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

4.2 Zásilkovna

Zásilkovna je logistická společnost, která provozuje výdejní místa po celém Slovensku, v Čechách a jiných krajinách EU. Mohou se nacházet v různých kamenných prodejnách, kavárnách či obchodních centrech.

Kde se výdejní místa Zásilkovny nacházejí? Kompletní seznam všech výdejních míst najdeš na tomto odkazu.

Jak to funguje?

V košíku zvolíš jedno ze stovek výdejních míst a jakmile bude zásilka připravena k výdeji, přijde Ti SMS a e-mail s heslem, na které bude zásilka vydána. Standardně jsou zásilky doručovány druhý den a počkají na výdejním místě 7 dní. Pomocí trasovacího čísla, které obdržíš na e-mail, můžeš sledovat tvou zásilku ZDE.

Nestihneš si zásilku vyzvednout?

Nevadí, můžeš si prodloužit úložní dobu zásilky až na 21 dní nebo prozradíš heslo komukoli komu věříš a on vyzvedne zásilku za Tebe.

Výhody Zásilkovny

Nemusíš celý den doma čekat na kurýra, zásilku si vyzdvihneš tehdy, když se Ti to bude hodit. Navíc si můžeš doručené zboží přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpět, pokud Ti z nějakého důvodu nebude vyhovovat.

5. Způsoby úhrady

Všechny způsoby úhrady, lze vybrat před výběrem dopravy. Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně dopravy.

5.1 Platba předem – bankovní převod

Při výběru této možnosti obdržíš zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na náš bankovní účet.

5.2 Dobírka

Objednané zboží Ti zašleme poštou a při převzetí toto zboží uhradíš v hotovosti nebo platební kartou (pokud to přepravce umožňuje).

5.3 Platba prostřednictvím platební brány GoPay

(Platba kartou, Platba Internetbanking). Schválené a regulované Českou národní bankou.

Bezpečnost: Při platbě platebními kartami se nemusíš bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovanou karetními asociacemi. Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Náš internetový obchod k tvým platebním údajům přístup nemá.

5.4 PayPal
Bezpečná platba pomocí internetové peněženky PayPal. Platba je okamžitě připsána na naši PayPal peněženku.

6. Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jeho převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

7. Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy vyplněním formuláře na odstoupení od smlouvy (uvedením čísla objednávky, jména spotřebitele, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz). Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím k okolnostem prodloužená lhůta vrácení, ne však déle než 3 dny.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno, spotřebováno nebo používáno (zubní kartáčky, bambusové slámky) nebo obal zboží natrvalo poškozený), nemůže být zboží dodavatelem přijato.

Zákazník, který se rozhodne odstoupit od smlouvy, ponese náklady na vrácení zboží.

Podle § 7 zákona č. 102 z roku 2014 spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:

a) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele

b) poskytnutí služby, pokud se jí poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby.

Právo na odstoupení od smlouvy také nemají podnikatelské subjekty a také zákazníci, kteří nakupují zboží zjevně pro účely výkonu svého povolání – zákon konkrétně hovoří například o autorizovaných architektech, autorizovaných stavebních inženýrech a advokátech.

8. Vrácení zboží

Jak postupovat při vrácení zboží a jak zásilku připravit:

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém si ji převzal při dodávce. Ke zboží přilož doklad o koupi. Vždy prosím použij balicí papír či karton tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Pokud je to možné, nepoužívej plastové balicí prostředky (bublinkovou fólii, celofán apod.). Neposílej zboží na dobírku, doporučujeme zboží poslat doporučenou poštou. Peníze ti budou vráceny na bankovní účet (nezapomeň ho uvést) a to obvykle do 6 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka snížena o přepravní náklady, které vznikly při zasílání zboží k tobě (neplatí pro reklamace).

9. Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat:

V případě reklamace postupuj podle popisu níže: Zašli výrobek na adresu – „kontaktní adresa se nachází v úvodu podmínek“. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budeš vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktuj nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém si ji převzal při dodávce. Ke zboží přilož doklad o koupi – můžeš ho poslat i elektronicky. Vždy prosím použij balicí papír či karton tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Snaž se vyhnout plastovým balícím materiálům.

Neposílej zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Ti zboží pojistit. Ihned po obdržení zboží obdržíš reklamační protokol. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu poškození. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy všechny listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například faktura, záruční list a jiné.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi, chybnou manipulací nebo živelnými pohromami. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Zubní kartáčky a bambusové slámky jsou z hygienických důvodů přijaty k reklamaci pouze nepoužité. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. O vyřízení reklamace budeš informován e-mailem, případně SMS.

Reklamaci můžeš uplatnit na této adrese:

Mobake EcoProducts s.r.o.
Nad Medzou 3047/12
052 01 Spišská Nová Ves
Slovensko

10. Soubory Cookie

Soubory cookie
S cílem zajistit řádné fungování této webové lokality ukládáme někdy na vašem zařízení malé datové soubory, tzv. cookie. Je to běžná praxe většiny webů.

Co jsou soubory cookie?
Soubor cookie je malý textový soubor, který web ukládá v tvém počítači nebo mobilu při jejím prohlížení. Díky tomuto souboru si web na určitý čas uchovává informace o tvých krocích a preferencích (jako jsou přihlašovací jméno, jazyk, velikost písma, zboží v košíku a další nastavení zobrazování), takže je při příští návštěvě lokality nebo při prohlížení jejích jednotlivých stránek nemusíš opětovně uvádět.

Jak používáme soubory cookie?

Tyto webstránky používají cookies pro zapamatování uživatelského nastavení, pro lepší přizpůsobení reklam zájmům návštěvníků a pro nezbytnou funkcionalitu stránek.

Údaje, které provozovatel takto získá, mohou být dále zpřístupněny uživatelům jako je Google, Facebook nebo Twitter.

Sběr údajů o chování návštěvníků na webu (účel cílená reklama) je aktivováno na základě odsouhlasení návštěvníka webu, stisknutím tlačítka „Souhlasím“, které najdeš na spodní části webu v cookie-banneru.

Shromážděné cookie soubory jsou zpracovávány hlavně přes službu „Google Analytics“, provozuje společnost Google Inc., se sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA.

Následně jsou společností Google Inc. shromážděné informace zpracovávány v souladu se Zásadami ochrany soukromí, více info ZDE.

Vezmi prosím na vědomí, že podle zákona o ochraně osobních údajů máš právo:

  1. Požadovat od nás informaci, jaké osobní informace zpracováváme, jakož i vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, jakož i požadovat přístup k těmto údajům a požadovat jejich doplnění, aktualizaci či opravu.
  2. Žádat vymazání tvých osobních údajů = právo být zapomenut.
  3. V případě pochybností o splnění našich povinností se zpracováváním osobních údajů, máš právo obrátit se na mobake@mobake.cz nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Provozovatel shromažďuje na své webové stránce: www.mobake.cz následující soubory cookie:

 

Typ Název Účel Doba zpracování
Cookies třetích stran Google Analytics Získávání statistik, demografické údaje Podle nastavení tvého internetového prohlížeče nebo do odstranění informací (např. přes delete cache)
Cookies třetích stran Google Ads Identifikace v rámci reklamní sítě Google, opětovné cílení reklamy (retargeting) Max. 390 dnů
Cookies třetích stran Facebook Identifikace v rámci reklamní sítě společnosti Facebook, opětovné cílení reklamy (retargeting) 180 dnů

 

Jak kontrolovat soubory cookie
Soubory cookie můžeš kontrolovat nebo smazat podle uvážení – podrobnosti viz na stránce aboutcookies.org. Můžeš vymazat všechny soubory cookie uložené ve svém počítači a většinu prohlížečů můžeš nastavit tak, abys jim znemožnil jejich ukládání. V takovém případě však pravděpodobně budeš muset při každé návštěvě webu manuálně upravovat některá nastavení a služby a některé funkce nebudou fungovat.

Jak odmítnout používání souborů cookie?

Používání souborů cookie lze nastavit pomocí Tvého internetového prohlížeče. Většina prohlížečů soubory cookie automaticky přijímá již v úvodním nastavení.

***

Děkujeme Ti za čas, který jsi strávil přečtením obchodních podmínek.

Tvůj Tým Mobake

Obchodní podmínky jsou platné od 01.09.2016 do odvolání. V případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu. Poslední aktualizace: 17.12.2018.